måndag 17 maj 2010

Hungrig

Det är aldrig bra att vänta för länge med att äta. Min kyl ekar tom och jag vet att jag måste gå och handla. Ändå skjuter jag upp det. Känns som vääärldens mest ansträngande projekt för tillfället. Jag lär ju köpa en massa onödig skit också när jag väl handlar, för att jag är så hungrig. Nu vet jag att jag kommer handla nötter. Fick ett enormt craving efter det i eftermiddags.

Jag och Fanny har kommit långt på vårt projektarbete hos Bitte. Första utkastet är klart och idag fixade vi abstract och diagram! När vi cyklade hem upptäckte Fanny till hennes stora förtjusning att hennes älsklingsblomma, magnolian, hade börjat blomma utanför BMC.

I helgen är det Lundakarnevalen. Kommer bli kul! När folk började prata om det (typ för ett år sedan) fnös jag och tänkte: "vad är nu det för någon liten tillställning?". Det börjar gå upp för mig att det faktiskt är enormt stort (i alla fall för att vara i Lund).

Jag ska stå i ett öltält, så kom förbi om ni blir törstiga! Här är bilder på Domkyrkan med Lundagård och karnevalstälten i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar