måndag 3 januari 2011

Aaaj!

Jag har så ont i min visdomstand!! Började under min vistelse i Stockholm. Gick till tandläkaren som spolade rent den med bakteriedödande medel. Har ätit Ipren och Alvedon i flera dagar nu. Känns kanske lite bättre men det är fortfarande svullet. På ett sådant sätt att det känns liksom obehagligt när jag stänger munnen, som att något är i vägen. Har dessutom känt en förstorad lymfkörtel strax under käkvinkeln... Åååååhhh... Kan det inte bara gå över?

Ni som också har problem med visdomständer - köp Corsodyl och borsta med! Rätt bra, men jag började använda den för sent den här gången. Glömde den i Lund.

Idag var första dagen i Kristianstad sen juluppehållet. Gissa om jag var trött i morse när klockan ringde! Det är bara två dagar kvar där, sen är det bara att kötta in till tentorna (en praktisk och en teoretisk) nästa vecka.


1 kommentar:

  1. söt bild :P

    hoppas du mår bättre o att tentorna går bra!

    SvaraRadera