fredag 8 januari 2010

Tillfällig paus i tentaplugget

Hej...

...Jag har inget liv för tillfället. Känns som att det enda jag gör är att röra mig från lägenheten till BMC och tillbaka. Ibland åker jag till någon mataffär. Kul liv. NOT. Lägg på det att jag måste bära två fulla pärmar med handouts varje dag, typ tre böcker, matlåda, termos (vad ska man göra när Olles fik har stängt? Ta med eget kaffe förstås, även om jag känner mig som en riktig friluftstönt), vattenflaska, frukt, you name it. Detta kånkas på cykeln och ryggen. Snö, -15 grader och halt. Det kommer ur en svordom rätt ofta från mig nu, när jag cyklar i någon riktning.

Men ikväll tänker jag sticka till mina kompisar Karro och Emma. Emma fyller år idag och de ska ha en liten tillställning. Skitkul, precis vad jag behöver! Karro har varit på utbyte i Italien under terminen så ser verkligen fram emot att träffa henne!

Om en vecka är tentan skriven och klar och om en vecka flyttar jag, ska bli så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar