söndag 7 februari 2010

Karnevalskö

Helt sinnessjukt. Ställde mig i kö till Karnevalen vid halv nio i morse. Redan då ringlade kön lång, ända bort till Stortorget, från AF-borgen! Kom hem först vid halv fem i eftermiddags... Jag skrev upp mig på lite olika grejer. Valde "Barnevalen" som mitt prio ett-utskott. Känns kul. Gillar barn och tror också att det är ett bra utskott om man inte har tid att engagera sig så mycket innan själva karnevalen. Med skola, MSF, pojkvän och annat så känner jag att jag inte får ta på mig för mycket. Men det ska bli roligt! Redan den 6 mars är det "Karneveljen". En gigantisk fest på Victoriastadion för aktiva karnevalister. Bara de 2000 första i kön fick köpa biljett till showen och hela alltet. Jag kom efter de 2000 första och fick nöja mig med eftersläppsbiljett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar