söndag 7 november 2010

Söndagspyssel

Idag har varit en sån där pysseldag. Tvättat, fixat MSF-grejer, pluggat lite..

Igår kom J hem från London. Så mysigt att träffa honom igen! Han har varit där rätt mycket på sistone, för intervjuer till jobb. Han är så duktig och såklart har han fått en massa erbjudanden. Imorse när jag vaknade stod det en liten påse på soffbordet. Det var en present till mig från honom, blev jätteglad! Ett body butter, perfekt att ha när det blir torrare och kallare ute. Väldigt gulligt av J tycker jag!

Det var en riktigt trevlig klassittning igår. Tappade nästan rösten under kvällen... men det är bättre idag!

2 kommentarer:

  1. jag blir lika glad varje gång jag ser tavlan framme på matbordet! kul att den kommer till användning :) och vad snällt av j! gosigos på dig, miss u

    SvaraRadera