onsdag 10 november 2010

Spontana familjebesök i Lund

Igår var brorsan här. Han, Louise och jag gick och tog en öl på Sandras (en lokal pub nära min lägenhet). Hade aldrig varit där tidigare men det var väldigt bra. Andreas och Louise åt plankstek och jag tog bara en förrätt (skulle nämligen hem till Malin på middag senare). Väldigt trevlig avslutning på kvällen hos Malin också. God mat och roligt sällskap!

På söndag kommer Pappa (ja, jag stavar "pappa" med stort p, för det är ju det han heter i mina ögon) hit. Också oväntat och kul. Både Andreas och Pappa är här i andra ärenden, trevligt att man kan kombinera lite jobb/förtroendeuppdrag med familjegrejer.

I övrigt har jag haft en väldigt bra klinikvecka so far. Är på hematologen och det är mycket intressant. Har sett en del ovanliga och hemska saker men det är lärorikt, något man minns.

Nu ska jag förbereda en uppgift i ledarskapskursen jag läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar