lördag 12 februari 2011

Tack MSF Skåne!

Titta vilka fina blommor jag fick i torsdags! Blommor, tillsammans med en massa fina och uppmuntrande ord. Nu är Daniel Livendahl ordförande och jag tror att det kommer gå hur bra som helst. Jag sitter kvar i styrelsen vilket känns bra. Skulle vara tråkigt och kännas tomt att bara sluta. Som vår mötesordförande Eddie de Dios sa: "Jag har varit med i många föreningar genom åren, men ni i MSF Skåne har en speciell stämning. Ni har alltid så kul!"

Visst är jag stolt över våra fantastiska resultat från året;

- vi har ökat vår anslutningsgrad från 61 procent, till 81 procent
- våra arbetsmarknadsmässor har rönt stora framgångar, med över 180 besökare i höstas
- vi har fått pengar beviljat från Medicinska fakulteten för vårt fadderprojekt
- vi har anordnat välbesökta lunch- och kvällsföreläsningar

Men det som jag är mest stolt över, är faktiskt den goda och härliga stämning som råder i föreningen. Vi har högt i tak, det är ett öppet klimat, vi stöttar och pushar varandra och hjälps åt, vi har väldigt kul ihop!

1 kommentar:

  1. Du är verkligen värd blommor och tack efter det framgångsrika jättejobb du har gjort!

    Keep up god work!

    SvaraRadera