onsdag 8 juni 2011

Sommarlov

Det är så skönt att vara hemma och bara ta det lugnt efter tentan. Åkte till Stockholm dagen efter och nu vilar jag upp mig på Lidingö hos mamma och pappa. På söndag åker jag till Norge för att jobba i några veckor.

Det är verkligen avkopplande att komma hem på sommaren. Idag var jag ute och sprang Tyktorpsrundan och det gick helt ok för att vara första gången det här året. Var bara två minuter efter mitt förra årsbästa. Har träffat kompisar, familjen och J en sväng.

Ikväll ska jag och Louise bara kolla film och ta det lugnt.

2 kommentarer:

  1. åååh vad mysigt det låter! ser fram emot när jag kommer hem och kan hålla er sällskap framför filmen :) vi ses imorgon, wiie! och vad duktigt av dig med tyktorp. 3 eller 5 km? puss freddan

    SvaraRadera
  2. jag ser fram emot att träffa dig! filmen var bra men sorglig. vi såg "till det som är vackert". jag sprang fem km! puss och fly safe!

    SvaraRadera