tisdag 11 oktober 2011

Robotkirurgi, te och godis

Sitter uppkrupen i soffan med en stor kopp te och en skål med godis. Ska jobba lite med MSF och med utvecklingen av vår nya treårsstrategi. Känner mig inte helt bra. Vaknade i morse och kände mig på gränsen till förkyld. Gick tilll skolan ändå, eftersom att jag skulle få vara med vid många operationer som var nyttiga att se. Inne på op-salen frös jag rätt mycket och när jag kom hem kände jag mig sämre. Hoppas inte att det blir något långvarigt och segt.

Bevittnade robotkirurgi för första gången idag. Häftigt! Jag fick själv styra roboten lite, kändes nästan som att spela tv-spel. Såg allt i 3D också.

2 kommentarer:

  1. Åh, så intressant att läsa. Ska bara veta att jag kikar in på din blogg ofta, för att läsa nåt kul. Ha det bäst och krya på dej. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Kicki! Har förstått att du också är sjuk. Det går över snart tror jag! :) Roligt att du är inne och läser ibland. Kram på dig

    SvaraRadera