söndag 16 oktober 2011

Musiiik!

Jag fattar inte att det tog mig så lång tid att skaffa "Spotify Unlimited"! Bara 49 kronor i månaden, lätt värt det! De senaste dagarna, när jag varit sjuk har jag glatt lyssnat på en massa underbar musik. Både gammal och ny. Måste bara tipsa om en jätteduktig ung tjej som heter Amanda Mair. Håll koll på henne, hon kommer bli något stort tror jag. Redan signad av Labrador. Amanda är min kompis och före detta kollega på Princess Nathalies lillasyster. Amanda var ofta inne på Princess och hängde. Deras föräldrar äger stället. Kan inte fatta att hon blivit så stor och så grym på musik! Häftigt. Enjoy!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken fin blogg du har! Mycket inspirerande! En liten fråga; var tror du att det är "bäst" att vikariera sommaren efter T7? Som uska på vilken sorts avdelning, Norgejobb eller något annat tips?

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym!

    Tack för uppmuntrande ord! Det beror på vad du vill ha ut av ditt vikariat. Hög lön? Erfarenhet? Jag vikade efter termin tre respektive fem, som undersköterska på neonatalen - fantastiskt jobb som jag varmt kan rekommendera. Efter sju terminer kände jag ett behov av att få vara lite mer ledig under sommaren. Då kändes Norge som ett naturligt val, när jag kunde jobba intensivt på kortare tid och få ut lika mycket pengar som en hel sommars jobb hemma i Sverige.

    Hoppas det hjälpte?

    SvaraRadera
  3. Och lycka till med jobbansökningarna och studierna! :)

    SvaraRadera