måndag 19 oktober 2009

Måndag

Det är något speciellt med måndagar. Det känns alltid så motigt att komma igång med veckan. Ibland tycker jag att det är som en "magisk tröskel" man måste ta sig över för att komma in i veckan på något sätt. Håller ni (vet inte ens om jag har några läsare, haha, troligtvis inte) med? Förra veckan till exempel, då kände jag inte riktigt att jag kom över den där tröskeln. Hela veckan blev lite seg på något sätt.

Men idag är det nya tag! Jag har faktiskt redan läst lite till veckans PBL , lunchat med Karin, i skrivande stund väntar jag på att tvätten ska bli klar och i kväll ska jag träna på Friskis. Att tvätta är för övrigt något som lätt bidrar till "segkänslan". Sjukt trist. Här kommer en bild från kära Vildandens tvättstuga...

2 kommentarer:

  1. haha, du har i alla fall mig som läsare! Det låter som en mycket trevlig måndag (det är ju trots allt Måndag (!!!)). Bra, ge ofta bilder! Det gillar vi läsare :) Pusss

    SvaraRadera
  2. haha och nu har du två

    /marie

    SvaraRadera