onsdag 6 april 2011

Mitt eget Grey's Anatomy

I kväll sändes Grey's Anatomy i sedvanlig ordning i kanal 5. Jag själv led inte av att missa detta. Jag hade mitt eget Grey's Anatomy på neurokirurgen! :) Nyss hemkommen från NK-jouren. Det var rätt coolt att se en operation. Det är en sak att sitta med anatomimodeller på morfen under termin två och försöka förstå anatomin och att faktiskt se hur det ser ut på riktigt. Hade en jättebra handledare också, så jag är nöjd.

När jag cyklade hem stank det verkligen koskit i hela Lund. Det är ett märkligt fenomen som återkommer då och då under året. Är det så, att de skånska bönderna kollektivt bestämmer en speciell dag då alla gödslar? Vad är det annars?

Snart är det helg och det innebär MSF:s fullmäktige. Ska bli riktigt skoj! Vi har verkligen förberett allt mycket noga och jag är övertygad om att det kommer att bli bra.

Nu ska jag sova, en ny dag i morgon också.

Roligt klipp, apropå neurokirurgi: http://www.youtube.com/watch?v=THNPmhBl-8I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar