lördag 26 mars 2011

Helg = målade naglar

Så är det faktiskt. Vi får inte ha nagellack på oss på kliniken. Trist tycker jag men jag håller med om att det självklart är mer hygieniskt med kortklippta och ofärgade naglar. Fortfarande trist för mig! :D

Men nu är det helg. Ingen klinik betyder målade naglar! Jag köpte ett gult nagellack idag, tycker att det passar till vårsolen.

Sitter med papiljotter i håret. Haha. Ser ut som en hemmafru från 50-talet. Ikväll ska jag på Toddyfesten i AF-borgen. En ganska stor grej egentligen. Toddy är ett spex som till största del skapas och framförs av läkarstudenter i Lund. En urgammal tradition. Tidigare har inte tjejer fått vara med på scen, bara bakom scenen. Detta har gjort att jag har bojkottat det hela alla år som jag bott i Lund. Från och med årets Toddyspex är det tjejer med på scenen, hurra för det! Så nu ska jag gå och se. Ska bli kul. Många i min klass är med - både bakom scenen och på scenen. Jag ska titta på spexet samtidigt som vi ska äta en trerättersmiddag.

Ha en bra kväll!

1 kommentar: