söndag 7 mars 2010

Så snabbt tiden går

Igår fyllde lillasyster Louise 20 år. Inte klokt! Sen när blev hon så vuxen?? Yngsta lillasyrran Frédérique fyller 18 om någon vecka. Shit, jag är gammal i jämförelse!

Fast en grej var lite kul igår. Louise och jag gick på stan (bjöd henne på brunch på Kulturen, var inte så bra, rekommenderar Hotel Lundia istället!) och förstås skulle hon premiära Systemet. Hon köpte lite bubbel till kvällen, jag gick förbi kassan och började hjälpa henne att plocka ihop, när killen i kassan (rätt ung för övrigt, max 20 år) ber mig om att visa leg! Haha! Självklart fick han se det! Då kände jag mig inte lika gammal längre. ;)

Har beställt dator men leverantören segar sig. Kan bara kolla mail och annat sporadiskt. Sjukt irriterande.

1 kommentar:

  1. Då ska jag inte berätta hur gammal jag var då jag fick visa leg på bolaget sist (japp, sist, inte senast, tyvärr, fast man vet ju aldrig). Måste förresten tillägga att tjejen (kvinnan?) i kassan var yngre än jag.

    Bra att du lägger mer tid på den verkliga världen och mindre på den artificiella. Fortsätt så, men uppdatera gärna bloggen lite oftare. (sic)

    Sannerligen fransyska namn som syrrorna har förärats. Vad kommer detta sig?

    Vad kan det vara för lat datorleverantör som dröjer så? Var en Samsung om jag icke missminner mig. Kanske sätts ihop i Kina?

    SvaraRadera