tisdag 19 oktober 2010

Att känna sig otillräcklig...

...är rätt jobbigt. Hade lite den känslan idag. Jag har mycket att göra i livet för tillfället. Samtidigt är det självvalt och jag tycker att allt jag gör är väldigt roligt, annars hade jag inte gjort det! Det är dock inte så kul att känna att man inte räcker till. Jag tycker att hur jag än gör så hinner jag till exempel inte plugga så mycket som jag skulle vilja, vilket gör att jag inte känner mig helt med på kliniken varje dag, vilket gör att jag känner mig efter och mer stressad.

Jaja, det går säkert över. Mycket en vanesak tror jag, det här med klinik. Jag inbillar mig det i alla fall. Det kommer gå bra till slut! Nu ska jag läsa på om en patient som jag fick "tilldelad" idag. Väldigt spännande sjukhistoria så det är motiverande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar