måndag 4 oktober 2010

Enormt mycket kål och tjejgym

Tränade för första gången på 24/7 i stan igår. Har tidigare gått till det som ligger vid stationen. Egentligen lite konstigt, med tanke på att jag bor på samma gata som det i centrum ligger på. Vet inte varför, men har gillat det vid stationen och jag började där för att Fanny tränade där så vi var där en del tillsammans i våras.

I alla fall, nu skulle jag testa det i stan. J tränar där och har gjort så länge. Han har berättat om att det finns ett speciellt "tjejgym" bara för tjejer. Ok, visst, det kan jag väl testa. Ändå rätt skönt att få springa på löpbandet och använda maskinerna utan en massa spänniskillar runt omkring.

För det första var "gymet" mer som ett litet rum. För det andra, fanns det i princip bara maskiner för benövningar. Ååh... Blir ändå lite irriterad. Visst; "Ge kunden det den vill ha!", det förstår jag, men ändå? Är det seriöst det enda tjejer vill träna? Ben?? Förstås inte! Var fanns armövningarna? Rygg och bål? Det fanns ett (!) löpband, typ två cardios eller vad det nu heter (ni vet, såna som ska simulera bergstigning, trappsteg eller nåt) och en massa ibland för mig, obegripliga maskiner för rumpa, lår osv. Kolla den här, "glute": hur ska man göra? Haha!



















Just det, jag gjorde coleslaw för någon dag sen. Hade köpt enormt mycket kål så nåt var jag tvungen att göra med det... Blev väldigt gott, kolla receptet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar