lördag 9 oktober 2010

Sköna lördag

Avicii var så bra! Jag, Frida och Karro förade lite hemma hos mig innan. 1000 pers ungefär var det som var där (eh... oj, syftningsfel. Alltså inte 1000 pers hemma hos mig, men på AF-borgen... ja, ni fattar förstås). Det var grymt häftigt att se ett så stort folkhav göra "veven" till "My feelings for you" och "Bromance". Jag är mäkta imponerad över J och Carl. De har jobbat med det här hela sommaren och ganska så sent var det osäkert om Avicii skulle spela. Jag visste om att det var på gång, men fick förstås inte säga något innan allt var klart.

J har sagt flera gånger att "det är så mycket med klubben nu" och "idag har det varit sjukt mycket problem med klubben som vi behövde fixa" osv. Jag har tänkt lite ibland; vad kan gå fel? Är det verkligen så mycket att göra? Men i torsdags förstod jag. Vilket jobb de har lagt ner! Det var så proffsigt gjort på alla sätt. Kändes lite internationellt. För ett tag glömde jag att vi var i Lund.

Igår träffade jag Karin och Ida på Lundia. Vi drack lite vin. Strålande väder idag och idag har jag bestämt mig för att inte plugga. Det ska jag göra imorn. Jag behöver en dag utan plugg, tror det är nödvändigt att bara vara ledig någon gång också, på riktigt.

2 kommentarer:

  1. kul att det blev så grymt lyckat, hälsa j grattis! vad snygga ni brudar är på bilderna vill jag också få fram. puss

    SvaraRadera
  2. snygga tjejer o grymt bra jobbat av j. gillar läppstiftet på frid. it pops! ;)

    SvaraRadera