torsdag 10 december 2009

Seg dag

Ibland kan det vara hur skönt som helst att sitta hemma och plugga. Ibland är det sjukt trist och segt. Idag var en sådan seg dag. Kände mig isolerad och uttråkad. Blev inte mycket plugg gjort. Dels för att det bara var en sådan dag när jag var ineffektiv och dels för att det känns som att veckans studiemål till PBLen typ är de vi hade förra veckan. Hela hjärtats patologi liksom.

Var en sväng på Nova där jag träffade Fanny och John. Väldigt givande att interagera med några andra och inte vara helt ensam! Dessutom var det länge sen jag träffade Fanny. Hon går numera i malmöklassen. Tråkigt. Försökte övertala henne att byta tillbaka till Lund, men är tveksam över om det hade någon effekt på henne.

Nu ska jag snart till Josefine på julmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar