fredag 17 september 2010

Äntligen helg!

Uppe tidigt, ska iväg med tåget alldeles strax. Ikväll ska jag fira Maria och Ikan som fyllt 25!

Så skönt med helg. Är helt slut efter de här två första klinikveckorna. Det är jättekul och spännande, men jag är ändå sjukt trött! Att gå upp vid halv sju varhe morgon och komma hem vid halv åtta på kvällen, tar på krafterna. Jag tror jag vänjer mig.

Igår var vi hela dagen i Malmö och hade föreläsningar om hjärtsvikt. Kardiologer och thoraxkirurger var där, det var intressant och spännande. På vägen hem blev motorn i Mickes bil överhettad. Så vi fick helt enkelt stanna vid vägen, lyfta av motorhuven och låta den svalna i blåsten och regnet. Medan vi väntade lekte vi gamla hederliga billekar. Det gjorde alltid jag och mina syskon när vi var små och bilade i Europa under somrarna. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar