fredag 24 september 2010

God morgon!

Vaknade för en stund sedan. Tog en liten eftermiddagslur... Var så sjukt trött i skolan idag. Sov bara fyra timmar i natt, så åkte hem lite tidigare. Värt att sova. Så trist att somna vid tio på fredagskvällen bara för att man har haft en fullspäckad vecka.

Ikväll ska jag och J gå på bio. Vi ska se "Wall Street 2". Ska bli mysigt att träffa honom, vi har båda haft fullt upp varje dag den här veckan. Hihi, typiskt honom att vilja se den filmen. Det är ju typ hans framtida bransch som den filmen berättar om. Rätt långt från min egen. Även om jag ibland försöker hävda mig mot honom med statistiksnack om signifikansnivå, p-värden osv (vi hade faktiskt tenta på sånt innan vi började med våra kandidatarbeten i våras) och lite management (hallå, jag läser ju faktiskt på EC nu också!) så är det ju inte direkt mitt område. Det gör inget, ska mest bli mysigt att träffas och se bio.

Ska fixa lite innan, läge att ta tag i det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar