lördag 21 november 2009

Ärenden

Varför är det så att så fort man inte har något man absolut måste göra, så hittar man alltid på tusen och en saker som man kan ta sig för, i brist på annat? I och med det så känns det som att man hela tiden har något man måste göra.

Idag har jag redan kommit på en massa saker som jag borde ta tag i:

Klänningsbyte/-köp
Fixa en ny top till kvällen (Jag har en massa kläder men det känns alltid som att jag behöver något nytt!)
Gå till Systemet
Plugga
Träna
Jobba med mentorskapsprojektet (MSF)
Lämna in cykeln
Handla mat
Ringa en massa samtal inför kvällen

Klockan är 12.56. Hur ska jag hinna med allt detta innan kvällen? Ikväll ska jag eventuellt på middag hos Fanny, sen ska vi/jag på förfest hos Anna O i min klass. Vi funderar på att gå till Hotel Lundia. De har någon electroklubb där, relativt nystartad. Kan vara kul att kolla in.

Nu måste jag fixa lite, skriver mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar