tisdag 17 november 2009

Skitcykel och hepatitplugg

Upptäckte att min cykels (ja, en cykel är oumbärlig när man lever i Lund) handbroms är paj. Skit. Det tar evigheter varje gång man ska lämna in cykeln. Att runt i Lund är inget alternativ. Svettigt värre och tid tar det. Den är lite halvseg i övrigt och skulle behöva checka in på cykel-spa illa kvickt. Hade hoppats på att den skulle hålla ut tills mamma kom ner (början av december). För då hade jag kunnat lämna in den, mamma har ingen cykel här nere så skulle ändå inte fått användning av den då. Plus att mamma skulle kunna betala mina bussresor... Hehe. Aja, cykla utan handbroms är inte det bästa, det förstår jag med. Får lämna in den imorn...Typ...

Plugget hos Karin blev mer snack och mindre plugg. Men det gör inget. Vi hade skittrevligt. Drack glögg, åt pepparkakor och clementiner, varvat med snack om olika hepatitvirus (A, B, C, D, E, G - varför finns inget F?). Nu ska jag sova. Imorn när jag vaknar har förhoppningsvis J landat! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar