fredag 27 november 2009

Miike Snow

Ångrar inte att jag till slut gick på konserten. De levererade ordentligt. Tyckte dock att det blev lite segt på slutet. De hade en topp någonstans efter de första låtarna och därefter hämtade de aldrig riktigt upp sig igen. Jag, J och hans två kompisar Ola och Peiman gick. Det ösregnade (förstås) när vi skulle cykla till bussen som skulle ta oss till Malmö. Vi fick skjuts hem i bil av Peiman, skönt.

Ikväll är det T1-/T4-sittning på Helsingkrona. Tradition på läkarprogrammet i Lund att de som går termin fyra (dvs vi) ska anordna en sittning för de som går termin ett. Måste säga att jag inte är speciellt pepp nu. Är sjukt trött efter den här rätt tunga veckan. Ska sova lite och hoppas att jag piggnar till till kvällen. Blir nog roligt!









För övrigt var det något slags lussefirande i patientbiblioteket intill. Jag inbillade mig alltså inte det hela. Känns skönt att veta att jag inte är galen, än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar