lördag 21 november 2009

Vad som faktiskt blev gjort

Bytte in klänningen mot en cool festjacka istället
Köpte en top till kvällen
Gick till Systemet

Promenerade till stan med Fanny, fint väder och skönt att gå lite. Har inte hunnit träna något den här veckan, har varit mycket i skolan och annat på kvällarna. Mötte upp J lite snabbt på stan, han pluggade på Juridicum. Köpte faktiskt alkoläsk på Systemet, blev nog lite inspirerad av fjortisstämningen igår kväll på bion. :D Senast jag drack Bacardi Breezer var typ när jag var 17, men det blir nog gott!

Ikväll ska jag käka middag hos Fanny, sen ska vi till Anna O på förfest. Kommer bli kul!

Jag var riktigt hungrig när jag kom hem från stan. Gjorde ett mellanmål som jag starkt kan rekommendera; turkisk yoghurt (varför tog det så lång tid innan jag upptäckte denna fantastiska, mångfacetterade produkt?), russin, mandel, banan och akaciahonung.

1 kommentar:

  1. den där jackan är från H&M och den är stört (!!!!) snygg!! Den lånar jag gärna till julfesterna :)

    SvaraRadera